Fritids

Ölmbrotorps skolas fritids håller till i skolans nyaste hur, Boken. Hit är de barn som har plats på fritids välkomna på morgonen innan skolan börjar och på eftermiddagen efter skolans slut.

Vem får gå på fritids?

Fritids är till för de barn vars föräldrar arbetar eller studerar. Tiden på fritids ska motsvara den tiden föräldrar arbetar eller studerar plus restid.

Vår verksamhet

Här jobbar vi för att barnen ska känna sig trygga och stimuleras till en meningsfull fritid.

Grundschema

Vi vill att du fyller i ett schema med uppgifter om vilka tider ditt barn kommer att vara på fritids. Om det blir ändringar i schemat vill vi att du uppdaterar schemat. Det gör det enklare för oss att planera vår verksamhet på bästa sätt.

Här kan du ladda ner och fylla i "Schema vistelsetid för barn i kommunal förskola och fritidshem". Länk till annan webbplats.

Dagar då fritids stänger kl. 16

Höstterminen 2023