På Odenskolan har vi ett fritidshem, Munin, där förskoleklassen och lågstadieklasserna finns.

Mer information om fritidshem och hur du ansöker om plats finns på orebro.se. Länk till annan webbplats.

Fritids är till för de barn vars föräldrar arbetar eller studerar. Barnen har rätt att vara på fritids under föräldrarnas arbets- eller studietid inklusive restiden till och från arbetet eller skola.

Grundschema

Vi vill att du fyller i ett schema med uppgifter om vilka tider ditt barn kommer att vara på fritids. Om det blir ändringar i schemat vill vi att du uppdaterar schemat. Det gör det enklare för oss att planera vår verksamhet på bästa sätt.

Här kan du ladda ner och fylla i "Schema vistelsetid för barn i kommunal förskola och fritidshem". Länk till annan webbplats.

Telefon: 019-21 58 56.