Fritidshem

På fritids kan barnen vara före och efter skoldagens slut från och med att man börjar förskoleklass.

Kl. 6.30–17.30

På Kryddgårdens fritidshem arbetar vi för att se barnet under hela dagen och erbjuda en verksamhet med god kvalité. Fritidshemmen skapar en miljö för lärande under hela dagen eftersom fritidshemmens personal också deltar i gruppens arbete under skoldagen.

Lämna in schema på barnets tider

Lämna in schema via e-skola

Vi vill att du lämnar in ett schema med uppgifter om vilka tider ditt barn kommer att vara på fritids, så kallad vistelsetid. Det gör det enklare för oss att planera vår verksamhet på bästa sätt. Enklast gör du det via e-tjänsten ovan. När du loggat in, välj "Skola24 – anmäl frånvaro, se schema, registrera uppgifter till fritids". Vill du göra en tillfällig ändring välj "Tillfällig ändring" i Skola24.

För att använda e-tjänsten behöver du Bank-id.

Lathund och information till vårdnadshavare om Skola24. Pdf, 398.5 kB.

Dagar då fritids stänger kl. 16 på grund av apt

Vårterminen 2024