Hagaskolan har två fritidshem, Linnéa och Lärkan.

Mer information om fritidshem och hur du ansöker om plats finns på orebro.se. Länk till annan webbplats.

Kl. 6.30–17.30

Barn som kommer före kl. 7 får frukost. Mellanmål serveras cirka kl. 14 i skolans matsal.

Varje dag har vi olika aktiviteter som barnen har möjlighet att delta i. De här aktiviteterna erbjuder vi: matematik, svenska, värdegrund och IKT på måndagar och tisdagar. Onsdagar bild och torsdagar idrott.

Här ser du vilka dagar fritids stänger kl. 16.

Grundschema

Vi vill att du fyller i ett schema med uppgifter om vilka tider ditt barn kommer att vara på fritids. Om det blir ändringar i schemat vill vi att du uppdaterar schemat. Det gör det enklare för oss att planera vår verksamhet på bästa sätt.

Här kan du ladda ner och fylla i "Schema vistelsetid för barn i kommunal förskola och fritidshem". Länk till annan webbplats.

Telefonnummer till respektive fritids

Avdelning